ozlem_2727 Buseeeee66 yok hiç böyle düşünmeyin siz 5 haftaya gelene kadar baya yükselir normal bir değer olur çok erken öğrendiğiniz için bu kadar düşük geliyor
Parinas Buseeeee66 geç döllenme olmuş olabilir. Artışı takip edin. Adet günü ortalama 4 haftalık olur. Ya da en doğrusu son adetinizin ilk gününden sayarak gebelik haftanızı bulabilirsiniz
Buseeeee66 bnnryksl sonrasında kaça yükseldi hatırlıyor musunuz ? Kaç günlükken öğrendiniz sizinki de çok yemiymişşşş
Paronayanne Buseeeee66 canım gelinimiz 7 ile öğrendi bebişimiz doğdu bile hayırlı olsun. Ona geç döllenme demişti doktor
Dorukmerve Buseeeee66 14 ile öğrendim 2 gün sonra 24 oldu 2 gün sonrada kan vermedim dr 4 uzatalım dedi kimyasal gebelik dedi ve adet oldum zaten düşük yapıyorum sanmıstım değer düşük ama inşallah sağlıklı bir gebeliktir 2 gün sonra kan ver inşallah artar ❤️
Elifmehmetemin Buseeeee66 bende 7 gün geciktim evde test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim beta HCG 505.2 çıktı sonra 3 gün sonra tekrar aile hekiminde kan aldı ebe hemşire 3300 çıktı değerim
Elifmehmetemin Buseeeee66 valla daha haftami bilmiyorum bu ayın 14 ünde randevu aldım bakalım o zaman belli olucak inşallah ama adet tarihimi baz alirsam 6 hafta falan oluyor
mrp2023 Buseeeee66 onu betadan anlamazsın doktor ultrasonda görür ama çok erken daha 15-20 gün sonra bence git doktora