Elif-ada- Patito__ Yoktu keşke olsaydı artımed hiç almazdım erken öğrenmek istedim kanda pihtilasmam var
Patito__ Elif-ada- anladm evet pihtilasmada ne kdr erken okdr ii. Siz erken ogrenmek istiyorsaniz cok test gerekir bu ayda olmazsa intten toplu test alin daha uygun trendyolda var en cok memnun olunandan alın
Seval00seval Elif-ada- benim de var ben de ona dikkat ediyorum da işte nasip beklemek zorunda gibiyiz artık
aspenkarmenn Adete bu kadar varken çoğu zaman erken testler bile göstermiyo açıkcası bu test hiç çıkarmaz gibi geldi bana. Bu marka değil ama kaset testlerde çok yalancı çizgi gördüm
Bussbety Elif-ada- ben önce erken gebelik testi yaptım ardından bu testi yaptım ikisi de aynısı çıktı. Adetinizin üzerinden 10 gün kadar geçmesine bekleyin
Melishera01 Elif-ada- bende sizin gibi yapmıştım daha yeni olduğu için silik çıkmıştı adetime 1 hafta vardı kan verdim 2 güne bir artış oldu kanda çıktı
Elif-ada- Melishera01 Artımed Erken gebelik testinde çok yalancı pozitif olduğunu okumustum Sağlıkla kucaginiza alın siz sansliymisiniz hüsrana ugramamisiniz kaset yaptım ben cift çizgi hemen çıktı hayirlisi olsun
Melishera01 Elif-ada- evet bende kaset yapmıştım arkasına yine aynı çıkmıştı umarım güzel haberler alırsınız ☺️
babyandmom__ Elif-ada- Ben reglime 3 gün kala bu kaset testle öğrenmiştim bu markanın. Önceki aylarda yaptığımda hiç pozitif görmedim. Yani yoksa çıkmıyor bence
cansu_dgn Elif-ada- yaa inşallah hamilesindir canım gönderini görünce çok sevindimm. Yumurtlama problemin düzelmiş miydi bu ay özellikle yaptığın bir şey var mıydıı ❤️
Elif-ada- cansu_dgn Malesef sabah erken test yaptım negatif çıktı yalancı pozitif mis cnm hayırlısı olsun ⅔ aydır ovulasyon testi dahi kullanmiyorum öyle bıraktım herşeyi nasipte yokmuş demekki