Ya ben hamilelikte açlığa dayanamaz oldum bi de vicdan yapıyorum bebek acıkmıstır vs diye, acıktıysam canım bi şey çektiyse yiyorum gece de olsa. Sadece canımın çektiği şeyleri çok az yiyorum tadımlık, acıktıysam da gece kuruyemis veya bi tane meyve yiyorum. Yoksa midemi rahatsız ediyor yediğim seyler de hem de her ne kadar gece yemek sağlıksız olsa da en azından sağlıklı bi sey yemis oluyorum. Meryemm0