Deletedmom00251 Kızlar az önce bir yazı okudum eskiden ninelerimiz köy ebeleri bi yöntem kullanarak bebeğin kız yada erkek olduğunu anlıyolarmış tabi ne kadar inanılır bilemedim burada cinsiyetini bilen anneler de yaparsa bu yöntemi doğruluğuna biraz da olsa inanabiliriz diye düşündüm😊 Bi bardak dolusu suyun içine anne parmağından bi damla kan damlatıyormuş eğer kan direk pıhtı halinde dibe çökerse erkek suyun içinde dağılırsa kız oluyormuş çünkü erkek bebekler hamilelikte kanı pıhtılaştırıyolarmış kız bebekler de kanı sulandırıyolarmış Ben cinsiyetimizi henüz bilmiyorum az önce yaptım suda dağıldı 😍
SevgibiR Deletedmom00251 bilsem başta yapardim duymadım bunu😂 ama cinsi belli bizim şimdi parmami hiç delemem 🤣
BaharSefvan Deletedmom00251 kız zaten kan direk dağılır suyun içinde pıhtı olark düşmesi imkansız die düşünüyorm😁
Deletedmom00251 SevgibiR zaten bilen anneler de yapsın diye paylaştım çatlıyorum meraktan daha 20 gün var doktora gitmemize hemen gidiyorsun ve o parmağı deliyosun😂😂😂
Dilekcelik Deletedmom00251 kiz bebek solda erkek bebek sagda ilk hissedilirmis canim benim soldaydi ve kiz bebegimiz soylemek istedim ikinci kizim geliyor 20 olduk
Deletedmom00251 BaharSefvan işte hamilelikte erkek bebekler anne vücudunda ki kanı pıhtılaşırıyolarmış kız bebek sulandırıyomuş
Guneskiz05 Ilk defa duydum karbonat felan duydum da saçma gelmisti ama bu mantıklı geldi 😁 bence cinsiyeti bilenler yapsın doğruluğunu test etsin bizde ona göre yapalım, en azından senin 20 günün kalmış ben daha 6 haftalığım😂😂😂
Deletedmom00251 Guneskiz05 😂 aynen bende o yüzden paylaştım bilenler de yapsın diye doğruluğunu merak ettim
Deletedmom00251 Gizem_miros direk kesmek gelmesi aklına çok enteresan incecik iğne batır sinek ısırığı yanı😂😂😂
Deletedmom00251 Pszge yaptım benimki dağıldı ama sorun şu ben cinsiyetini henüz öğrenemedim doktora gidip daha 20 gün var 😂
Pszge Deletedmom00251 merak ettim öğrenince cinyesiyeti yaz kız. Tabi öncelikli sağlıklı olsun inşallah canım
Pszge Ben hamileyken mor lahanayı kaynatıp içine işemiştim arkadaşım da evdeydi o bekar ona da yaptırdım ikimizinki de aynıydı lahana işe yaramıyo ama bu belki mantıklı gelebilir. Bende kan tahlilinde bi değer var o değer eğer çok yükseliyorsa erkek eğer yavaş yükseliyorsa kız diye duymuştum
Deletedmom00251 Pszge 😂😂😂 ay onu da hiç duymamıştım gerçekten işte bana da mantıklı geldi bakalım doktorum ne dicek günler bi geçemedi
Deletedmom00251 Tugbakaya kese fasulye gibi olursa erkek miymiş yuvarlak olursa kız mıymış öyle bişeyler bende bilmiyorum😂
Bilgeferhat Tugbakaya kese solda olursa erkek sağda olursa kız diyorlar doğru mu bilmiyorum benim soldaydı erkek 😄
Deletedmom00251 Pszge tabiki bizim iki sene olmadı bebeğimiz çok zor günler geçirdik önce sağlıklı kucağıma alıyım ama merak işte😂 aynen yazarım
SevgibiR Deletedmom00251 dur yapım hadi ama madolya fln isterim bak 😂 sırf senin için gidip igneyi hijyeniklim önce napcam sole