yusracim canım bana da aynısını dedi doktor. Bende özele gitmiştim. Değerim 180 di hatta. Düşüyordu. Rahim içi kalın, kürtaj olman gerekiyor dedi. Ben korktum özelde başka bir doktora gitmiştim daha önce. O bana kürtaja gerek yok kanaman başlar demişti. Ama bu rahim kalın falan deyince korktum. Kanamadan sonra da aynı şeyi söyledi. Kürtaj olman gerekiyor o kalınlık gitmemiş dedi. Ama ben sinirlendim ve adetimi beklemek istiyorum kürtaj olmak istemiyorum dedim. Boşver hiç kafana takma. Özelde gözünün yaşına bakmadan maalesef, böyle yaptıklarını buradan okudum da biraz içim rahatladı. O yüzden sakın kürtaj olma ve kesinlikle canını sıkma. Sonra benim 10 gün içinde sıfırlandı. Mesaj attım. Bana diyor ki tekrar yükselebilir, regl olunca tekrar rahime bakalım’
Bir daha kendisine gitmeyi düşünmüyorum kesinlikle. Sende gitme doktorunu değiştir.
Geçmiş olsunn