yusracim Yok hiçbir ilaç kullanma ben boş gebelikten kürtaj oldum öncesinde ilaç verildi biraz ağrım oldu ağrı kesici verseniz dedim olmaz dedi sağlıkla parçaları atman için ilaç kullanma parça gelince içeride kalmasın diye kürtaj oldum serum ağrı kesici verildi o yüzden normal şekilde atlat adaçayı al o faydası olur diye duymuştum ama adet olunca kullan lütfen hiçbir ilaç içme