hicimm Kızlar yamuna korsem geldi ve bayıldım gerçekten iyiki almışım giyinip deneyemedim ama çok kaliteli. Daha once dr fitto korse almıştım ikisini kıyasladım kesinlikle yamuna harika. Alacak olanlar varsa indirim varken tavsiye ederim. 😊
cinderella hicimm bende normal Doğumdan sonra kullandım yamunayı 10 günde 8 cm incelme oldu belimde çok memnunum Şimdide basen için olanını alıcam
hicimm Oznr askılı olan latex aldım ben %96 pamuk Kolombiya ürünüymüş. çok hoşuma gitti dokusu kumaşı çok güzel dr fitto naylon ve terletti beni. Alacaksanız tavsiye ederim yamunayı.
hicimm cinderella elime alır almaz farketim kalitesi çok güzel dr fitto almıştım etikete dikkat etmedim dr fitto %82 naylon %16 likra. Yamuna %96 pamuk. Bu bile beğenmeme yetti.Kardeşimde alacak basen için olanları.
Serays cinderella dopumdan kaç gün sonra takmaya başladınız ne kadar sürede incelme oldu acaba. Emzirme sorun olmuyor mu korse takılıyken
brckrck cinderella Merhabalar baya bir sürü geçmiş konu üzerinden ancak yinede sormak istedim ☺️ Yamuna nın askılı bir lateks korsesini alacağım. Ancak bir yandan da bacak basen kalça için ne alabilirim tavsiyeniz var mıdır?
hicimm Medusa gördüğüm kadarıyla vardı sanırım. Sitesine bakın muhakkak inşallah indirim vardır sizin istediğini korse tipinde.
Nasirliiii hicimm canim ne zaman siparis etdin ben bu urunu siparis edecekdim ama 10 gun oluyo ki s.m.l olculeri bitmisdi
hicimm Aylaayla canım www.yamunakorse.com buradan aldım askılı latex aldım siyah bitmişti krem rengi aldım bir daha indirim bulamam diye ama çok şık duruyor
cinderella BurcuY https://www.yamunakorse.com/yamuna-latex-askili-korse ben bunu aldım kendi sitesinden şuAndada indirim var zaten 100 tl ye kadar düşmüş
23Zumra hicimm ya birsey sorcam ben suan 16.5 haftaligim simdi alsam sacmami olur sizce yoksa dogumu beklim
cinderella 23Zumra bence Doğumu bekleyin şimdiki bedeninizle doğumun son haftası bir olmuyor çok pişman olursunuz şimdi alırsanız bence
hicimm 23Zumra canım senin erken gerçi ne kadar kilo alacağını kestiremezsin ama indirim varken alayım dersen ben doğum öncesi kiloma göre aldım şahsen eminim eski kiloma kısa sürede dönerim diye düşündüm ona göre aldım.
Selim_Alparslan cinderella hangi beden almak lazım acaba ben 55 ile hamile kalmıştım şuan 75 kiloyum ve 7 Haftam var daha ☹️
hicimm 23Zumra aynen siz arayın müşteri hizmetlerini onlar çok güzel yönlendiriyor aklınızda soru kalmasın ☺️
cinderella 23Zumra aynen öyle şuan belki s giyiyorsunuzdur ama 35. Haftalara gelince bu durum M Veya L değişebiliyor 🤦♀️
Aylaayla hicimm ya ben normalde m beden falanım ama bazı kıyafetlerde l de giydiğim oluyordu şimdi 26. Haftamdayım erken mi almak için sanki L beden almalıyım dence
hicimm Nasirliiii bende s aldım canım açık renk aldım ama şık duruyor zaten ince bir atlet üzerine giyiniriz kirlenmez ayrıca pamuklu terletmez çok diye düşünüyorum %96 pamuklu çünkü. Daha önce başka marka aldım çok terletti beni çünkü naylonmuş.