Eda42_ igvescarim Ayy. Bu kadar da yalancı pozitif olmaz herhalde yaa ne güzel belli olmuş varsa tekrar başka test yapın inşallah pozitif sonuçlar alırsın inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
Eda42_ igvescarim Kimyasal gebelik sonrasında sağlıklı gebelik olani çok duydum seninde öyle olmuştur inşallah
SalihaHakanetin igvescarim gününüz geçti mi acaba birde predictor ile deneyin o yanıltmaz hep onunla öğrendim inşallah vardır 🤲
igvescarim 1375 çıkmış. Belim ve karnım nedense çok ağrıyor. Yarına kadın doğuma randevu alacam. Çünkü ben hamile değilimdir diye arveles ve bir başka ağrı kesici içmiştim. Birde dikloron iğne vurulmuştum 2 gün önce 😔
Bseldatgain igvescarim Allah’ın izni ile hiç birşey olmaz bende çok ilaç içtim ve antibiyotik kullanıyordum bunları kullanırken hamile olduğumu öğrendim 13+5 olduk gayet iyi ilerliyoruz maşallah ❤️ iyi düşün iyi olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah
1kopek1bebek igvescarim bende dikloron yaptırmıştım bişey olmadı çok şükür hayırlı haberlerle hadi bakalım
Eda42_ igvescarim Ayyy ne güzel sonuç inşallah kullandığın ilaçlardan Zarar vermez Rabbim korumuş olsun ahh canım yaa keşke test yapsaydın olmazları olduran Rabbim var hiç ummadığın anda ne güzel nasip etmiş inşallah sağlıkla devam eder inşallah amin amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻
igvescarim 1kopek1bebek evet bende 2 gün önce iğne olmuştum. Aslında parol istemiştim içime doğmuştu eşim karıştı. 2 güm var adetime ben anlamadım nasipte varmış valla halbuki bu ay öyle üstüne düşmedik hatta eşim vazgeçmişti Diğer aylarda deneriz demişti
Elif-ada- igvescarim Canim hayırlı olsun adetine 2 gün var değerin çok yüksek maşallah sen ikiz hamile olmayisin öyle içimden geldi🤗