ebru30 ben ilk kontrole gittiğimde kese göründü, doktorum kesenin yerleşme yerinin güzel olduğunu dış gebelik şüphesinin ortadan kalktığını söyledi. Kesenin yerleşme yeri rahim içiyse dış gebelik değildir. Rahim içinde kese var yolk sac oluşmadıysada boş gebeliktir. Evet bazı hamileliklerin başında lekelenme, kanama görülüyor. Umarım sizinde süreciniz sağlıkla ilerler. İçinizi ferah tutun 🙏🏻