Serap09 yaşamayan bilmez bu süreci, dışardan bakılınca ne var yatıyorsun dinleniyorsun gibi görünüyor, ama tuvalete bile çok sık kalkmayayım aman dikişlerime birşey olur diye düşünmek, istediğinde duş bile alamamak, evinde bir sıcak yemek yapamamak, dışarı çıkıp evladına bir çift kıyafet alamamak o kadar zor ki.. yattığımız yerde sürekli kaygılanıyoruz dikişler açılacak mı, suyum patlar mı, erken doğum başlar mı diye. Ameliyat olduğum günü hatırlıyorum titreyerek ağlayarak girdim ameliyathaneye, kesem neredeyse dışarıdaydı kesenin patlama ihtimali çok yüksekti bebeğimi kaybedeceğim korkusuyla.. Rabbim kimseye yaşatmasın bu imtihanı