Ahgy @Ada-alya Merhaba! Bende 17 haftalıkken rahım açılması sebebiyle acil serklaj oldum. Suan 30 haftanın ıcındeyım.karın sertlıgım serklajdan sonra hep oldu ve karnım o zamandan beri sert malesef. Günde 3 defa progestan alıyordum hap olarak kullandım onun dışında başka bır hap vs vermedı doktorum.takvıye olarak mg ve omega 3 kullandım .26 haftaya geldıgımde karacıger enzımlerı olan alt ast degerlerı 10 katına fln çıktı.doktorum kullandığım takvıyelerı ve progestanı komple kestı. İlaç kaynaklı mı dıye düşündü ve 10 gun boyunca hıcbısey kullanmadık.çok şükür 10 gun sonra degerlerım duzelmıstı ve sadece günde 1 defa progestan vajınal yolla al dedı. Sındı tekrar kan verıcem enzımler normalse progestanı 2 ye çıkarırız dedı. Yanı karın sertlıgı bende hep var ve ılac kullanma yanlısı olmayan doktorla ılerledıgım ıcın progestan dısında hhb sey kullanmadık bugüne kadar