Masal03 Ssa zaten şeker diyetindeyim protein ağırlıklı yiyorum ama çokta zayıf olması korkutuyo beni ilk bebeğim 😥 biraz endişeliyim sanırm
Derya67 Masal03 bence zayıf degil canım Benin’de öyleydi 37 de 3100 oldu 38 de 3 buçuk şimdi 39 olduk işte normal gayet kilosu
Demetya Hbsanneoluyo canim benim ilk hamileligimde kızim 41 haftalik dogdu ve kilosu 3 kilo 100 gr di hic takma saglikli olsun yeterli eger kizim erken dogum yapmis olsam iki kilo civarinda dogardi
Hbsanneoluyo Demetya valla bana kalsa 37 de 38 de doğurmak istiyorum çünkü doktor sezeryan diyo Kilomda fazla sezeryan zor olur diyolar kiloluya korkular başladı
Kubrarecep Hbsanneoluyo bende 36+3 haftalığım bugun kontrol vardı benimde 2970 haftası ile uyumlu dedi doktor yanılma payıda var dedi o yüzden bence sıkıntı yok
Babycsr Sunayaz yukarıda bir arkadaş bebeği 33 te 2700 olduğu icin doktoru normal Doğum olmaz demişte o yüzden dedim ☺️
Pamukprens Hbsanneoluyo 37+3 3700 benimde iri bebek canım üç haftada 1 kg almış 3 haftası var normalde doğuma üç haftadada 1 kg alırsa 4600 olur diye sezeryn olucam gün alıcam hemen