Hbsanneoluyo valla bizimde 38 de 3500 kiloydu 39 olduk 4 kiloya yaklaşmıştır herhalde nasıl doğururum nolur bilmiyorum hiç ya agrı sancımda Yok biran önce çok kilo almadan gelsin istiyorum açıkcası ama gelen giden Yok yarın doktora gidicem normal dogururmuyum bilmiyorum baksın enazından sezaryan yapacaksada ona göre gününü bilirim diyorum