Merhaba güzel anneler hemen tecrübelerimi paylaşayım bende 27 haziranda doğum yaptım 2024
İnanın ki o kadar şey aldık sadece hep yarım kısa kollu zıbın giydi sadece tek zıbın
Dışarı çıktığımızda da müslin takımlar almıştım onları giydirdim serin tutsun diye