Namiren Kızım Eylül’ de doğdu, hiç uzun kollu giydirmedim, hastanede bile klima açıktı, 3 yaşında ve bu yaşına kadar öyle lahana gibi kalın giydirmedim, asıl öyle hasta olur çünkü, kendiniz nasıl giyiniyorsanız ona göre bir kalın da bebeğinizi giydirin, kimseye kulak asmayın, Haziran ayı gayet sıcak bir ay, şimdi yine hamileyim kısmetse doğum nisan, mayıs gibi ve uzun kollu zıbını hiç yok, kızımı 2 aylıkken yaylaya kara götürdüm, karın üstüne koydum, 6 aylıkken de Dimçayı’nın o buz gibi suyuna batırıp çıkardık 😅 demem o ki üşümez, oldu ki üşüdü gerekeni giydirirsin, hiç stres olma ☺️