-sum- GirlandBoy_Mom 16 haftalıkken özelde başka çok övülen bir doktora gitmiştim 3 boyutlu göstermedi içimizde kaldı eşimle 🥲
GirlandBoy_Mom -sum- rica ederim canım makinası güzel ben beyeniyorum bende 12. Haftamda demiştim hocam renkli bakıyomusunuz diye bakmıştı yani sorun etmiyor asla
Rvd ecrinkusum kızımın ismi ela Sare. Ben Sare istedim eşim de ela ismini çok istedi ikisini de koyduk🌸🙏🏻😇
Bonusinem Herkese allah doğumda kolaylık versin bir avazda gelsinler inşallah benımde suan 38+3 günümüz bizde emir Beyazıt koyacagız😍 kısmetse ilki atilla burak koyduk 15 aylık suan🥰
Aysgl0811 ecrinkusum kızımız olursa Arya Deva olacakoğlumuz olursa henüz bulamadık isim düşünüyoruz :)
Hmdylvc ecrinkusum ilk kızımın ismi Melek , şuan ikinciye hamileyim İpek koymayı düşünüyorum. Hem uyumlu olsun hem de sade olsun istedik 😌
Melike1001 ecrinkusum inşallah nasipse Gökçe koyacağız kızımızın adını 🥰 bana kalsa asi koyardım ama ortak karar alığ Gökçe ye karar verdik 🥰