Beyzaky 3 yaşında Hüma nurum var. 28 haftalık hamileyim oğluş geliyor Allah nasip ederse isimde çok kararsız kaldık. Altayı çok istedik ama yanlış söylüyorlar çok rahatsız etti şimdide karar veremiyoruz. Alparslan, Mete han yoksa Altay mı 😂
ilayda_96 ecrinkusum kızım olsaydı ismi kesinlikle Liva olacaktı oğlum olacak ismini de Barlas koyacağız inşallah 🙏🏻💙
Asminlina ilayda_96 ay bizde Barlas Efe adlarıyla büyüsünler bu isimi hiç duymamıştım başkalarında duyunca hoşuma gidiyor 🥰
EgeF35 ecrinkusum hayirlisi olsun tatlim benim 2 oglumdan sonra bir tane prensesim olucak allah nasip ederse su 3 isim arasinda gidip geliyorum ne yapacagimi da bilmiyorum neyi secsem belki sana fikir olur 🤗 Eflin : cennete acilan kapi anlaminda Elisa: cennetin kapisinda bekleyen melegin ismi Aden: cennet bahcesi demekmis ( ogullarimin ismi Ege ile Efe sende bana yardimci olursun kararsizligima 😘 )
Tugcek_ Biz de kızımıza İlay yada Almila düşünüyoruz ama hala böyle tam içimize sinen bi şey bulamadık
danla2711 ecrinkusum 20+2 olduk oğluşumuzun ismi Karan olacak🥰 kızımız olsaydı aden lina istiyorduk 🥰
GirlandBoy_Mom ecrinkusum oğlum oluyor 💙ismini alparslan diye düşünmüştük sonra vazgeçtik şuan aklımızdaki isimler ayaz veya aras 😊
-sum- GirlandBoy_Mom merhaba Seylan hanımdan memnun kaldınız mı ? Muayene ücreti ne kadar ? Birde 3 boyutlu gösteriyor mu bebegi
GirlandBoy_Mom -sum- evet canım çok memnun kaldım muayene ücreti 1575 olmuş gösteriyor canım bebeğin büyüdükçe çok ilgili çok memnunum tavsiye ederim
-sum- GirlandBoy_Mom 16 haftalıkken özelde başka çok övülen bir doktora gitmiştim 3 boyutlu göstermedi içimizde kaldı eşimle 🥲
Rumeysayldiz 2 oğlumdan sonra şimdi bir prensesim olucak kız ismi bulmak ne kadar zormuş. Oğullarımın ismi kerem ve eren çok içime sinmisti koyarken ama şimdi minik hanıma bir isim bulamıyoruz