Sena-cy00 Kızımın adı Ahsen.. Hem Kur’an da en güzel anlamında diye istedik hem de eşimin adı Ahmet, benim adım Sena, birleştirince Ahsen oluyor diye de hoşumuza gitmişti 🌸🌸🌸
Dursunbebek Senasude Begm_01 halit atlas çok güzel alp savaşçı demek bende koyacaktım vazgeçtim alp olarak tavsiye etmem canım hayatı boyunca savaş mı versin ismin sirayet ediyor ömrüne sonuçta
Yogurtlupilav Kız ismi daha zormuş ya erkek isminden :) Ezgi Gökçe Selin Derin den biri olabilir ama karar vermedim hala.
Dilayasarakkoyun 33+5 den merhaba dedi bebişimiz dünyaya💙 oğlum oldu ismide Yiğit Aslan 🌸🙏 Bir de kızlar danışmak istediğim şey şu takvim sayarı artık doğduğu zamana nasıl çevirebilirim bilginiz var mı?
filizsermir Benim de oğlum olacak ama biz de hala isme karar veremedik.Miran,Mahir,Deniz,Toprak,Uras isimleri arasında gidip geliyoruz ama benim gönlümden geçen Miran.Doğduğunda yüzüne bakıp karar vereceğiz öyle görünüyor 😊