Boncuk-09 ecrinkusum Eflin , Efnan , Zümra, Ezil , Ceylin 2 buçuk yaşında kızım var adı Ecrin 😍🌸❤️ bir kızım daha oluyor ona da Zümra düşünüyoruz bakalım 🙏
Evalynn Haftadan selamlar bizim kızın ismi de net değil ya . 4 yaşındaki kızımın ismi Mihra. Çok severek içime sinerek koymuştum. Bu minik kıza emin olamıyorum bi türlü Mihra ile uyumlu olsun istiyorum, düşüncelerimizi yazarsanız sevinirim . İlk Mehlika (Ay yüzlü güzel demek) olsun dedik eşim Erva çok istedi. Hadi Mehlika erva olsun konuştuk . Çevremizdekiler bi türlü alışamadı çok garipsediler söyleyemediler bile, kimin ne dediğine çok takmam normalde ama bende huzursuz oldum. Sonra Zehra ismini düşündük ve hala düşünüyoruz üç isim arasında kaldık .. 😒 yardım pilis
Sema0343 Evalynn Mehlika isminin Anlamı çok güzelmiş gerçekten Ama biraz zor bir isim bence benim fikrim bu yönde lütfen yanlış anlamayın. En güzelini siz bilirsiniz 😍 Kızım olsaydı aysima koyacaktım ama oğluşum olacak ❤🙋♀️
Tsknaltunts Evalynn 4yaşında kızımın adı Zümra , ikinci de kız Mihra koyacağız nasipse ama senin yerinde olsaydım kesinlikle Zehra koyardım 🌸 bende Zümra Zehra koyayım uyumlu olsun dedim ama Mihra ağır bastı bizde 🐣
Sema0343 Evalynn evet kesinlikle öyle Eşimle evlenmeden önce konuşmuştuk isim konusunu zorlanmadık Allah’tan. 🥰
Edamy 28+4 oldum kızım olacak ama hala bir isim içimize sinmedi strese girmeye başladım bu kdar kararsız kalacağımı hiç tahmin etmemiştim