Arkadaşlar ilk doğumum değil 2.doğumum ilki sezeryan olduğu için buda mecburi sezeryan çok şükür ilkinde hamilelik boyunca hiçbir problem yaşamadan zamanında doğum yaptım fakat bunda son zamanlarımda olan bir bel ağrısıyla acile gittiğimde bu durumla karşılaştım bana tedavi için herhangi bir yatış teklif edilseydi bunu kabul etmeyecek kadar akılsız bir insan değilim 34+3 de doğuma alınacak dediği için tabiki reddettim ve de serum aldım öncesi ve sonrası nst çekildi ilkinde sancı çıkmadı dendi sonrasında var ama doğum sancısı denecek kadar değil dendi ama en son doktor yatış verelim doğuma alsınlar dedi öyle hemen verilebilecek bir karar değil bebekte bir sorun olsa kalp atışı su azalması tabiki de kendimi düşünmeden tedaviyi kabul edecek kadar bilinçliyim teşekkür ederim 🙏🏻