iremvebebisi
Bence çok yanlış yapmışsınız. Yani yakın arkadaş falan olsak kızardım, bu ne rahatlık derdim.
Birden bire doğum gelirse, son anda dönerse, kakasını yutarsa falan diye nasıl düşünmüyorsunuz anlamıyorum.
Hem hastaneye yatmayıp hem de şikayetim devam ediyor diyerek bizden ne bekliyosunuz? Hiçbirimiz kadın doğum uzmanı değiliz.
Sırf kuvöze alınmasın diye mi bu riske atma?