Ogretmenkusu Seyma63_ yaa sevindim o zaman tekrar gebe kalmana inşallah sağlıkla görürsün keseyi. Bende az önce çıktım doktorda alttan muayene etmedi direk üstten ultrasonla baktı keseyi gördü ama daha çok yeni olduğu için küçük dedi bana da gösterdi çok sevindim.folik asit verdi 2 hafta sonra tekrar gel dedi
Seyma63_ Ogretmenkusu allah bağışlasın şimdiden canım sağsalim kucağına alırsın inşallah 🥰 hangisini verdi folikasit olarak
Ogretmenkusu Seyma63_ normal bir tane yazdı ama ben onu almadım eczaneye sordumda içinde vitaminler olan bi tane aldım önerisiyle
Ogretmenkusu Seyma63_ galiba sadece içindeki vitaminler değişiyormuş bütün markalar aynı. Seninde ilk gebelik mi 🥰
Oyku_kus Ben de sizlerle aynı hafta gün sayılırım, son adetim 5 aralıktı. Aynı semptomları yaşıyorum iki gündür ve endişelenmiştim açıkçası. Benzer şeyler yaşayan anneleri duymak iyi geldi ☺️ bugün keseyi gördük biz de
Ogretmenkusu Oyku_kus evett aynıyız neredeyse ben yumurtlama takibi yapmıştım 11.gün yumurtlama görmüştüm. Ama hala ağrım var hareket edince ve akıntımda var beyaz 😬
bestesa ben de 5+3 de keseyi gördüm. Henüz embriyoyu görmedi. Haftaya kalp atışı için çağırdı. Embriyoyu ve kalbi duymadan ferahlayamayacağım :)))
Ogretmenkusu bestesa bana 2 hafta sonra gel dedi devlet hastanesine gittiğim doktor ama ben naptım haftaya özelden randevu aldım dayanamayıp 😂😂