Kızlar bugün iki gün önce öğrendim gebeliği değerim 1087 çıkmıştı. Bugün de 2300 çıktı değerim. Son adet tarihim 4 aralıktı bugünde normalde adet olsaydım 5. Günüm olacaktı ama bir haftadır sürekli çok fazla adet ağrısı çekiyorum. Normalde de çok ağrılı olur ilaçsız güne devam edemem uyuyamazdım. Ama bugün dışarı çıktım çok az yürümeme rağmen çok ağrım ve baskı oldu alt tarafımda benim gibi ağrı yaşayan var mı.