Nursah2 ya benim de mesela arası 5 yıl olacak ama oğlum biraz kiloluydu benim 33 haftalıkken 3,5 doğum oldu ve bir eve varken ikiye bedava çağrıldı ve bastırıldı hani epey mi bu kadın doğum baktı mesela dedim hani çok belim ağrıyor hani sıkıntı o da dedi ki göğüs kafesin bile 5 yıldır dedi açığı kapanmamış hatırlıyor musun dedim eve çağırıldı mı dedi hani yanlış bastırılma yapılmış bana o yüzden bu kadar lordozun var falan dedi ben de evet dedim iki tane daha çağırıldı üstten bastırılmış dedi yanlardan bastırılsa olabilir dedi çocuk büyük olduğu için dedi Bir de erken geldiği desteklenmiş dedi ama yanlış desteklemişler falan dedi işte sonra benim oğlum 14 ay iki göğsümü evde daha sonra geri kalan 20 ayını sadece sağ tarafımı emdi onun da kaynaklı benim daha çok yamulma oldu ve fıtığım arttı öyle hani şimdi ağrım var sancım var kremi verdi kopacak gibi oluyor böyle sıcak sıcak bir şeyler hissediyorum işte o zaman sürebiliyorum ve sürünce hemen uyuyormuşum eşim hani diyor Sürmen bitiyor diyor kapatmadan uyuyorsun falan dedi geçende kalçamı o kadar çok indi ki bir tane daha çocuk da olduğu için dayanamadım artık ya serum ya ağrı kesici iğne dedi ben de ağrı kesici iğneyi tercih edip iğnemi oldum geldim şimdi iyiyim Bir de parol içebilirsin dedi