glr2827 Eylullxx bende uzatırlarda sizin koyduğunuz isimlerde ortada diyeceğim galiba. Bu yönümü biliyolar :)
monica50 çok tatlı bir isim böyle aptalca espri yapanların lafını ağzına tıkmak lazım komik gibi utanmadan söylüyorlar bir de. beğenmeyen kendi çocuğuna koymasın deyip geçin bence
burcutoo Gülce diye bir şiir var Ömer Lütfi Mete’nin ilk okuduğumda kızıma koyarım diye yıllarca sakladım bu ismi.. Bence bir şiirde şarkıda bir kadının adı geçmesi çok romantik. Okumanızı ve kızınıza koymanızı tavsiye ederim ☺️