aslanmommy doğumu orada yapacaktım aslında doktoruma cok güveniyordum . Normal doğumdu tabi . Sonra bir gittim ilk sancım geldiğinde baktım yok orda yapamıcam ebeler cok kötüydü dogumhaneye aldılar doğum başlamış dediler nst ye baglıyım öylece yatırıyorlar bir de biri alttan muayene geliyor daha arkasında o elini çekmeden diğeri bende bakayım diyor pardon da dedim daha elini çekmedi saniyeler içinde açılmam mı olacak hayır bakma dedim yA ama eldiveni de giydim lütfen diyor stajyer sanırım sonra 20 filan sancım çıkmaya başladı cok canım yanıyordu gözümden yaşlar geliyor geldi bir ebe oooo sen daha 20 ye 40 a dayanamıyorsun 100 olunca ne yapacaksın dedi . Onları görünce dedim ben cıkıcam burda doguramam İskenderun’a gittim 😂