Meliss00 aslanmommy Ben hataydayım 1 kez hamileliğimde dörtyol devlet hastanesine gitmiştim erkek bir doktordu ismini hatırlamıyorum ama birdaha gitmemem için yeterli sebebim o olmuştu 😒😬
aslanmommy Meliss00 anladım canım cok teşekkür ederim şans mı diyim artık nediyim ona hiç gitmedim ben herkes başka birine iyi diyor iyi insanlarla karşılaştırsın bu süreçte rabbim
Meliss00 aslanmommy İnşallah Allah sağ salim kucağına almayı Nasip etsin sen yinede o doktora gitme zorunda kalmadıkça tavsiyem
aslanmommy Haceryaman ilk gebelikmi sizinde güven evet az ama mecbur gidiyoruz Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
Birbenbirbebek aslanmommy Yahya bakırcıya ilk gebeliğim de baştan sona onunla tamamladım 2. De suan iki kere gittim sonra randevu olayı sonuç göstermeye gittiğim de yok vs vs bıraktım özele gidiyorum suan
Birbenbirbebek aslanmommy Yahya bakırcıya ilk gebeliğim de baştan sona onunla tamamladım 2. De suan iki kere gittim sonra randevu olayı sonuç göstermeye gittiğim de yok vs vs bıraktım özele gidiyorum suan