akkrn 5 tane kısa kollu (yenidoğan) 5 tane de (3aylık) alabilirsin. Ama son haftalarına da bırakabilirsin kilosu daha da belli oluyor. Yaza denk geliyorsa yenidoğan zıbını kısa kollu,3aylık olanı ise atlet zıbın şeklinde alabilirsin. Tulum ise yenidoğan için 3-4 tane,3 aylık 3 tane şeklinde tamamlayabilirsin. Zıbınları tulumların altından giydireceksin. Ben bu şekilde aldım 39. Haftadayım. Ne çok ne de az mantığı 🥰