Kızlar Rabbim izin verirse Haziran ortası-sonu gibi doğum gözüküyor. Ben ise tecrübesizim. Mesela zıbın al deniyor bana ama kısa kollu mu uzun mu alacağım ya da zıbın tulumların içine mi giydiriliyor? Yaz ayı özellikle ilk 3 ay için nasıl giydiriliyor bana yardımcı olur musunuz 🥰
1) bu ayda doğacak bebek nasıl giydirilir ilk 3 ay (zıbın ve tulum kol detayıyla yazarsanız sevinirim)
2) erkek bebek iri olursa bununda göz önün de bulundurmalı mıyım?
3) en önemlisi neyden ne kadar almalıyım ilk 3 ay için. Dediğim gibi kol boyu detayıyla adet yazarsanız süper olur 🙏🏻