Tuba_44 Sumeyyegyretli emzik ve biberon bebeğe bağlı ya kimse bilmiyo ne tutacağını bazen hiç tutmuyolar çünkü ben dr browns aldım gazlı bebek olur belki diye gaz önleyicide en iyisi dr browns anne gögsüne uyumlu avent sizbilirsiniz yani
Sumeyyegyretli Tuba_44 doğumdan sonra duruma göre almak en mantıklısı o zaman. Şimdilik idareten bir şey alsak yeter
Sumeyyegyretli Tuba_44 emzikte bide aventin ultra air bide soft diye değişiyor galiba yeni doğan çeşidi çok onda hangisini öneriyolar ?
Tuba_44 SerpilG onu bende çok begeniyorum sadece küçük biraz o sorun olmazsa alabilirsiniz kraft calipso elit de güzel o biraz büyük ama
Tuba_44 Enesim joie litetrax 3 ben çok begeniyorum onu dönüş manevraları çok güzel tek elle kapatabiliyosnuz ve arabanız varsa sıgmama durumnda tekerlekler çıkabiliyo bi bakın magazada isterseniz begenirseniz joie indirim gününde alırsnız
Mervus Tuba_44 Tuba hanım ben baston olarak joie nitra lx ve baby plus rocket arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz 🤗
Tuba_44 Sumeyyegyretli soft daha yumuşak ama işte bilemezsiniz tutup tutmayacağını bizim müdür avent aldı 50 tl emzik bebeği wee tuttu 6 tl felandı oda:)
Hanus payidar ben genelde araba ile gidiyorum, dışarıya da eşimle çıkarım. Bi şekilde idare edicem artık 😔 malesef bazen düşünemiyor insan
payidar Hanus sağlık olsun bende genelde eşimle cıkıyorum bir sekilde halledilir artık 🙈 Sağlıkla binsin kuzular canımm 😘
Tuba_44 Hanus canyon çok bilmiyorum aslında bebek arabalarına genelde erkekler bakıyo bi kaç ürünü biliyorum ben
Hanus payidar Ama canm yorumlara bakıyorum da, araba ile ilgili yorumlar çok iyi yani çoğu kişi memnun. Ssdece pusetin tentesinde bir sıkıntı var onu da kendinizin sürekli düzeltmesi gerekiyor