Hanus Kızlar e-bebeği telefonunuza indirin. Orada net bir sekilde görselleriyle birlikte indirim günleri verilmiş. Hem kafanızda netleşir her şey görürseniz ☺️
SerpilG Tuba_44 tubacım sen bilgilisin diye bir sormak istedim ayın 3 ünde joie markada indirim varya hani şu siyah-beyaz olan şuan 1169 tl olan park yatağı almayı düşünüyorum senin fikrin nedir? Tavsiye edermisin yoksa daha ucuzuna bak anadizini ayrı al falan mı dersin 😁
Tuba_44 SerpilG onu bende çok begeniyorum sadece küçük biraz o sorun olmazsa alabilirsiniz kraft calipso elit de güzel o biraz büyük ama
Tuba_44 Sumeyyegyretli emzik ve biberon bebeğe bağlı ya kimse bilmiyo ne tutacağını bazen hiç tutmuyolar çünkü ben dr browns aldım gazlı bebek olur belki diye gaz önleyicide en iyisi dr browns anne gögsüne uyumlu avent sizbilirsiniz yani
Hanus payidar hafif bir araba, dönüşleri çok iyi. Dar alandan bile 360• dönüyor yani👼🏻 Biraz fazla yer kaplıyor kapandığında Sadece. Tesekkür ederim sizde sağlıkla kullanınn☺️
payidar Hanus yaaa😔 sonucta tek cıkacağımız zaman hem bebiş kucağımızda hem de bebek arabasını nasıl açıcaz 😔
Hanus payidar ben genelde araba ile gidiyorum, dışarıya da eşimle çıkarım. Bi şekilde idare edicem artık 😔 malesef bazen düşünemiyor insan
Hanus payidar Ama canm yorumlara bakıyorum da, araba ile ilgili yorumlar çok iyi yani çoğu kişi memnun. Ssdece pusetin tentesinde bir sıkıntı var onu da kendinizin sürekli düzeltmesi gerekiyor
Tuba_44 Enesim joie litetrax 3 ben çok begeniyorum onu dönüş manevraları çok güzel tek elle kapatabiliyosnuz ve arabanız varsa sıgmama durumnda tekerlekler çıkabiliyo bi bakın magazada isterseniz begenirseniz joie indirim gününde alırsnız