Umay İkra benimki de 🫶🏻
Yuuki kesinlikle doğru söylüyorsunuz bende öztürkçe isimlerimizi cok beğeniyorum.
Cinsiyet belli değil ama kız olursa Gökçe Umay koyacağım
Ahsen-dilara bence Umay tek başına daha güzel