babyylve_ Evet 7 haftalık hamileyim şu an testi geçen ay yapmıştım. Bu testi yaptığımda 9 gün gecikmiştim. 2 gün sonra yani 11 gün gecikmişken kan vermiştim beta 143 çıkmıştı. Kısmet tabi ki ama hala ihtimal var 3 gün gecikmişsiniz henüz. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻