Merhaba, ben geç döllenme yaşadım. Yumurtlama testi yapmamıştım ancak adetimin başlaması gereken günde test yaptım negatif çıktı. 3 gün gecikti negatif, 5 gün gecikti negatif, 7.günde yine negatifti artık yorulmuştum tek çizgi görmekten. 9.günde çok çok silik çift çizgiyi gördüm 🙏🏻 2 gün sonra yani gecikmemin 11.gününde kan testi verdim beta 143 çıktı. İnşallah siz de en kısa zamanda güzel haberler alırsınız 🙏🏻🌸