Ben her gün sabah açlık ve 2 saat sonra tokluk sekerimi olcuyorum ona göre bir yeme planı yapıyorum şeker yüklemesi yaptırmadım ama akşam 9dan sonra bisey yemiyorum ve gün içinde tatlı tuketmiyorum. Onun yerine 1 elma yada 1 ayva yiyorum. Şuan açlık ve tokluk normal gidiyor. Şeker yuklemesinin yerine diyet uyguluyorum zaten her halükarda diyet veriyor.