Ya sen kilo almamaşsın ki ben çocuklarımı 25 kilo üstü alarak doğurdum ben her sene doğumdan sonra hamile kaldığım kilonun altına düstüm ben düşüyorsam herkes düşer 😅 benim 3. Çocuğumda 35 40 arası kilo almışlığım var çocuklar tokmak gibi ne yapim genetik iri ben ufak tefek biriyim ama halalar amcalar dayılar yarma gül benim çocuklar hep yarma gül gibi 😅ne yapayım emzire emzire verdim hep kiloyu düşün 10 kilo demiyorum ha en az 30 kilo verdim hepsinde korkma verirsin üzülme hiç zaten kilo almamışsın bacım bu kilo değil inan ki