Eşim bugün bana çok kg aldın dedi 60 kg ile hamile kaldım 66 kg yum daha doğum yaza dedim hamileyim veririm oğlum damda 72 ile doğurdum 65 e düştüm en son 60 da takılı kaldım 5 sene geçti aradan bide ben yapısal olarak aşırı kg biri değilim bünyem eritıyor böyle diyince çok üzüldüm çalışırken daha zayıf oluyorsun evdeyken kg alıyorsun dedi