Tini_minii Merhaba, uyuz olduğu nasıl ortaya çıktı ? Tahlil mi yapıldı? Bende de bu şekilde kabarcık var daha yeni başladı. 15 haftalığım bende.
Aydur_4242 Tini_minii yok ciddiyeye gittim direk baktı zaten doktor uyuz başlangıcı var dedi brn bi haftadır kasiniyordi kollarım bacaklarım yara olmuştu kasimaktan mercek gibi biseyle baktı uyuz başlangıcı dedi
1prenses1prensannesi__ Aydur_4242 biz hemen hemen bir yıl olacak uyuzdan iki ay tek kurtulduk yine uyuz olduk beş yaşında kızım ben eşim iki aylık olacak bebeğim o iyi ama biz ne Krem ne sabun ne deseniz kullandık geçmiyor bu illet siz nasılsınız peki kullandığınız losyon krem rahatlatıyor mu
tugces87 Aydur_4242 iyi ki gitmişsiniz hiç uyuza benzemiyordu ürtikerden daha iyi bir şey en azından tedavisi net
Aydur_4242 tugces87 valla iyiki gitmişim kasiyip kaniyordu artık inşallah iyi olur faydasını görürüm kremin
Eylley Aydur_4242 görür görmez bu uyuz dedim. Benimde böyle. Bugün dr kızıma ve bana uyuz tanısı koydu. Dünya başıma yıkıldı sanki. Size hangi losyonu verdi. Birbirimize destek olup bu süreci atlatalım gerçekten buna ihtiyacım var
Aydur_4242 Eylley kwellada losyonu verdi 3 gün kullanıp 4 gün duş alın dediler size ne dediler peki bugün 2 gunum tam geçmiş değil hala kasintim var iki buçuk yaşında kızım var çok şükür onda bisey yok ama doktor tedbir amaçlı onada kullanabilirsin losyonu dedi her akşam kremleniuoruz bakalım inşallah atlatacaz
Eylley Aydur_4242 tedaviye başlamadım bende çıkan sivilce gibi şeyler kaşınıyor yani sinek ısırmış gibi düşünün. Xabion losyon aldım bugün ona başlayacağız
Eylley Aydur_4242 annem şu an konyada ona da araştırmasını tembihledim aktarlarda falan sor diye. Bizim orada bilen daha çoktur bence sizde bir soruşturun
Aydur_4242 Eylley benim de 3 gunum bugün hala kasintilarim var bakalım beyaz sirke aldım onu uyguladım birz o kaşıntıyi biraz kesti gibi
Eylul41 Gokturkmom_ merhaba benimde kirmizi benekler var tiroidden sonra oldu ama kesemiyoruz tiroid cok onenli bebek icin ama bu sekilde degil benek benek ama kasinti yapmadi anlamadik neden boyle oldu