Nurcanyokus6 Aydur_4242 ayn benimde dün gece bu şekilde kabarcıklar oluştu kasinmaktan kolumda fark ettim ama bu kadar çok fazla değildi bende demir ilacı kullanıyorum ondan sonra başladı benimde ben biyan uyuz bile olduğumu dysundum çok korktum
Aydur_4242 Nurcanyokus6 bende düşünmüyor değilim bu vakit oldumu acayip kaşınıyor bi tane 2 buçuk yaşında kızım var uyuz olmaktan ona bulasmasindan korkuyorum artık bi cilt doktoruna gitcem salı günü
Aayse1 tugces87 geçmedi malesef doğuma kadar geçmez dedi doktor ama en azından rahatlatan bi şeyler vardır diye sormuştum
tugces87 Aayse1 bendeki her gece çıkıp sabaha kayboluyordu. Domates patlıcan bamya biber karabiber yiyince oluyordu. Bi bunları 2 gün tamamen yemeyi kesip de bakabilirsin hala var mı diye ama hamilelikte Olunca doğurunca geçiyor gibi yorumlar okumuştum
Aydur_4242 Rosse00 yok sadece kol ve bacaklarda var bacaklarımda da sadece kasidikca kızarıyor böyle döküntü yok kollarımda döküntü var
Ymom Benimde ferrumdan olmuştu çok çok daha kötü durumdaydım bacaklarım morarmıştı ürtkerden avil alerji iğnesi claritine hap kullandım beni rahatlattı az da olsa doğuma kadar doktorunuza danışın haftanız daha çok erkenmiş ben son haftalarda kullandım
Ymom Aydur_4242 Atopik dermatitim var alerjiğim ara ara kaşınıyorum normalinde ki gibi ama o süreçte ne yapsam geçmiyordu ilaçlar uyusturuyordu bir süre yaz mevsimiydi ve klimanın karşısından kalkmıyordum bacaklarım kollarım buz gibi olana denk. Cilt doktoruna görünün kaşıdıkça daha çok kabarıyor ve kızarıyor alerjik değilseniz bence fayda eder
Eylley Nedir bizim bu derdimiz ya okudukça kaşındım. İnşallah en kısa sürede şifa buluruz. Çok zor bu şekilde yaşamak insanın hayat kalitesi düşüyor
Mavi_rella Aydur_4242 ya inanmıyorum benim kolumda böyle kaç gündür 34 haftadayız bizde. Kolumda bilekliğim vardı ondan oldu sandım ben demir ilacıyla mı alakalı oluyor 🤦🤦
Aayse1 tugces87 onu da denedim sanırım benimki de doğuma kadar devam edecek kabullenme ve barışmam lazım 😂😂
tugces87 Aydur_4242 iyi ki gitmişsiniz hiç uyuza benzemiyordu ürtikerden daha iyi bir şey en azından tedavisi net