tupbebekseruvenim1 biz kaç tane genetik test yaptırdık inanın banada sürekli sadece pıhtılaşma var deniyordu tekrar gebe kalıp kan sulandırıcı iğne başlıyorduk ama yine maalesef kayıp yaşıyordum devlet maalesef ki detaylı testler yapmıyor yüzeysel yapıyor doktorlarda bu konuda genetik açıdan çok bilmiyorlar bence biz kendi imkanlarımızla araştıra araştıra Ankara intergen firması ile görüşüp durumumuzu anlatıp en kapsamlı testi yaptırdık yüksek bir fiyata bizim sıkıntımız ancak o testte çıktı yoksa sürekli yüzeysel test yapıp sorun yok diyorlardı benim 3 gebelik kaybıma ve 1 tane doğum yapıp bebeğmi kaybetmeme sebep oldu bu sıkıntıyı bulana kadar tabi Rabbim böyle uygun gördüğü için oldu hepsi buda bizim imtihanımızmış ama başında kapsamlı test isteseler herkes sorununu çabuk bulur. Tabiki inşallah sizin gerçekten bir sorun yoktur da sağlıkla olur inşallah çünkü sizin çok fazla kaybınız yok