tupbebekseruvenim1 27 Aralık ta transfer oldum transferden sonra 15 dakika sırt üstü yattım daha sonra lavaboya kalktım zaten işleme sıkışık girdiğimiz için ancak o kadar dayanabildim ve doktorum da 15 dk sonra kalkabileceğimi söyledi zaten daha sonra üstümü giyip eve geldik eve geldikten sonra da transfer günüm ve sonraki gün genelde yattım lavabo ve yemek yemek için kalktım birde benim promester diye iğnem var transferden 4 gün önce başlamıştım hala devam ediyorum onu hastanede vurduruyorz ilk gün bile hastaneye gittim biraz yürüdüm iğne vurdurmak için daha sonrada zaten sürekli yatmadım kendime dikkat ettim ama rutin işlerimide yaptım ufak tefek bu süreçte bol bol meyve kuruyemiş yumurta et balık tavuk o şekilde beslendim bol su içtim o şekilde. Kullandığım ilaçlarda şuan estrofem tablet günde 3 içiyorum promester iğne günde bir sabahları vurunuyorum , ecopirin günde 1 , oksapar iğne günde bir ve progestan vajinal kullanıyorum bugün kan testi vereceğim bakalım 5. Gün embriyosu çift koyuldu inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız 🥰☺️🤲🏻