asslii yani sizin için hiç bir anlam ifade etmiyorsa tabiki yaptırmayın ozaman.. Ben Nifty kromozom testi yaptırdım direk dolayısıyla 2li 3lüye gerek kalmadı. Biz gerekli gördük, doktorumuz da tavsiye etti ve yaptırdık.. Yani bu testler hep bebek için, sağlığına ilgili bilgiler edinip varsa tedbir tedavi önlem alabilmek için. Yani daha anne karnında hiç bir risk olmadan sadece kan alınarak yapılabilen bunca test tetkik imkanı varken körü körüne bilineni okumak, yaptırmamak da ne kadar doğru tartışılır 😐