Fatma4243 bu söylediğinize sonuna kadar katılıyorum. Çevremde herkes yaptır dedi diye yaptırdım sonuclarım riskli geldi 2 hafta psikolojik olarak kendimi hazırlamaya calıstım arastırdım vs ama aşırı derecede üzgün ve ne yapacağımı bilemez haldeydim yani belki kesin olsa hadi hazırlarsın diyelim ama kesin olmayınca da hazırlaymıyorsun kendini. Bir de buradaki olay sonuc kesın olmadıgı ıcın bosa mı uzuluyorsuj yoksa bosa degıl mı bellı degıl. Sonra yurt dısına gonderılen fetal dna yı yaptırdım temız geldı cok sukur kabusum birti ama hamılelıgımın 1 ayı zehır oldu. Testlere karsı degılım ama tanı testlerı olmadıgı ıcın sonuc rısklı gelınce de hoc bır sey net degıl anca iç sıkıntısı. İmkan olsa da herkes dırekt yurt dısı olayını yapsa🙄