Bicik benim bebegimin beyninde araknoid kist teşhisi konuldu detayli usgde hiçbir sorun yoktu ama 29. Hafta genel kontrolde sol temporal lobda araknoid kist dediler fetal mr istediler çekildim baskı yapip yapmadigina bakacaklarmiş çok korkuttular gözümüzü yavrumda başka bir sıkıntı yok şükür sadece kist dediler beyin cerrahi takip edecekmiş kaybolmaz diyo bazi beyin cerrahlar inşallah kaybolur şu an 32. Haftamdayim inşallah doğuma kadar geçer bu kistlerin içinde sıvı varmiş zararsizmiş sonradan cikiyomuş gelisimini fln etkilemiyomuş tabi bulunduğu yere bağlı. Sizin kistin ismi neydi doktorlar ne dedi bilgi verir misiniz çok ihtiyacim var iyi şeyler duymaya🥺