Merhaba kizlar, 11 gun once dogum yaptim. Dogdunda ebeler kafasi buyuk diyip durdu olctuler 36 cm dediler. Odama gectim ha bire doktor geldi muane etti kafasini hergun gelip olctuler. Dun tekrar kontrolumuz vardi kafasi 38 cm olmus dedi acilen ultrason yapildi. Ultrasonda beyninde ikitane kucuk kistler gozuktu. Doktor endiselenmeyin dedi bazi bebekler gozukur dedi zamanla gececek dedi. 9gun sonra tekrar kontrolumuz var. Kuculme azalma varmi diye bakacaklar. Korkulacak bir durum yok dedi. Ama benim icime sinmedi korkuyorum ve kafama takiyorum😢 yapmicam seyi yaptim google ve youtubeda arastirim saatlerce hep kistin Allahim korusun HIDROSEFALI belirtisi yaziyor. Kalbim paramparca surekli agliyorum gozlerim sisti duydugum en kotu ikinci haber oldu. Annemin kanser oldugu gun yikildim birde oglumun beyninde kist oldugunu duyunca yikildim😢 cok zor bir durum icim rahat degil elimden birsey gelmiyor korkuyorum caresiz hisediyorum kendimi kolu kanadi kirik😢💔 dua edin oglum icin Allah rizasi icin insallah birdahaki ultrasonda temiz cikar
-