iremmakk ilk gebeliğimde hareketleri erkenden hissettim bende, 21. Haftada acile nöbetçi kadın doğuma gitmiştim her şey yolundaydı, oradaki doktor hareketlerin düzensiz olması çok normal, düzenli hareket etmez demişti. Sonrasında 28. Haftada tekrar nöbetçi doktor bulup gitmiştik🙂↔️ sonrasında hareketleri düzene girmişti, çok ayakta kaldığım zamanlar hareket azlığı oluyordu bazı günler