Kızlar 22 haftalığım, erken diyeceksiniz belki ama 2 haftadır falan 1 - 2 günde bir mutlaka hareketini hissediyordum, vurması dışarıdan belli oluyordu nerden baksanız 3-4 gündür, detaylıya girdiğimden beri hiç hareket etmiyor yarın sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyeceğim başına gelen oldu mu bir sıkıntı var mıdır sizce