Ben doktora gittiğimde ilk trimesterde 3.5 çıkmıştı doktorum yüksek olduğu için dahiliye bölümüne sevk etti ve ilaç başladık şuan 29. haftadayiz ilacı kullanmaya devam ediyorum 1 hafta önce kan tahlili yaptırdım 1.80 çıktı doktorum ilacı kullanmaya devam edeceğimi söyledi sizinki de değerler arasında yüksek olarak görülüyor