Heyo kadın doğum beni dahiliyeye yönlendirdi ilk gebelikte o düşük oldu zaten 2. De özeldeki kadın doğum dr u keseyi gördüğü gibi yazdı çünkü kullanıyorum hamilelikte yüksek normalde 3,6 larda dedim yazdı sağolsun aldım hemen sonra devlette yazdırdım ilacı yine kadın doğuma yazdı ama her ay dahiliyeye gidiyorum hatta bi dr 6hafta da bir gel artık dedi yine farklı dr a randevu bulup gittim 6 hafta olmaz sen gebesin ayda bir gel mutlaka dedi 😍 ama ilacı içtiğimden beri hep normal seviyede ilk gebelikte kğrtaj olup bıraktırdı dr 1 ay sonra ki kontrol de hemen yükselmişti 3,5a hamile olmadığım için sorun yok hamile kalırsan hemen gel demişti💝