aycicek_ öyle mi 🤭 olabilir çünkü gerçekten çok memnunum doktorumdan 🤭 bir de sanırım doktorum da tedavi ile hamile kalmış yani kendisinden duymadım doğru mu bilmiyorum ama birlerinden duydum o yüzden halden çok iyi anladığını düşünüyorum bu çok önemli benim için